"שליטה מלאה בצפון עזה": הפרשן הצבאי עם מפת המלחמה

    מהדורת הבוקר No Comments on "שליטה מלאה בצפון עזה": הפרשן הצבאי עם מפת המלחמה

    קובי פינקלר לדוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "צה"ל השלים את השתלטותו על צפון הרצועה, המבצע בדרג' תופאח הושלם בהצלחה. כעת ניאלץ להשלים עם חזרת חלק קטן מאזרחי עזה לצפון הרצועה בגלל חוקי המלחמה הבינלאומיים, כמובן שאין להם לאן לחזור, ייקח עשר שנים לפחות לשקם את התשתיות ההרוסות בעזה"

    21:58
    13.05.24
    אבי מימרן No Comments on שבעה בני משפחה נרצחו בטבח: "לא הפסקנו לבכות כל היום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרשנינו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר ב'מהדורת הבוקר' בהגשת דוד חכם: "הבוקר אנחנו מדברים על 6 חזיתות. העיקריות שבהן- עזה, לבנון ויו"ש. בעזה: צה"ל השלים את השתלטותו על צפון הרצועה, המבצע בדרג' תופאח הושלם בהצלחה. כעת ניאלץ להשלים עם חזרת חלק קטן מאזרחי עזה לצפון הרצועה בגלל חוקי המלחמה הבינלאומיים, כמובן שאין להם לאן לחזור, ייקח עשר שנים לפחות לשקם את התשתיות ההרוסות בעזה".

    "גם במחנות המרכז, צה"ל הולך ומעמיק את אחיזתו ומגיע לשליטה כמעט מלאה, המחבלים מנסים להיטמע בתוך האוכלוסייה וצה"ל מאתר אותם אט אט".

    "באשר לחאן יונס: גם אם תהיה הפסקת אש או מעבר לשלב שלישי – כוחות צה"ל יישארו ויילחמו במרחב. הכניסו לשם 7 חטיבות כדי להשלים את המלאכה. בחלק הצפוני של הרצועה היו מבנים רבים בני עשרות קומות שהיה קל לשטח אותם ולהרוס שטחים רבים, בדרום הרצועה הלחימה תהיה איטית יותר כי הרוב הם מבנים חד קומתיים".

    האזינו



    0 תגובות